Jsme certifikováni podle mezinárodních norem pro jakost.
Máme vybudovaný, dokumentovaný a zavedený systém managementu jakosti podle ČSN EN ISO 9001:2016.

Úvod — Produkty — Tramvaj VarioLF
Provoz může být zajišťován jedním nebo dvěma vozy ve vlaku, nebo soupravami, složenými z jednoho motorového vozu a jednoho vlečného vozu případně dvou motorových vozů a jednoho vlečného vozu.
Pro pojezd vozu jsou použity dva hnací plně otočné trakční podvozky typu KOMFORT s primárním i sekundárním vypružením. Každý podvozek má dosazeny dva asynchronní motory o výkonu 180 kW. Na hřídeli motorů je umístěna elektromechanická kotoučová brzda.
Hrubá stavba skříně typu VarCB3LF je svařovaná, lehké ocelové konstrukce s antikorozní úpravou, s laminátovými čely, která jsou ke skeletu přichycena pružným lepícím tmelem.
Je použit trakční pohon s AC přenosem výkonu.
Řízení pohonu je mikroprocesorové na bázi IGBT techniky s rekuperací. Jeden střídač je určen pro jeden podvozek. Výzbroj je umístěna na střeše vozidla.
Rozchod (mm) | 1435 |
---|---|
Šířka vozidla (mm) | 2480 |
Hmotnost prázdné tramvaje (kg) | 21 200+-5% |
Počet míst k sezení | 33 |
Počet míst k stání (při 4 os/m2) | 58 |
Počet míst pro invalidní vozíky/kočárky | 1/1 |
Max. obsaditelnost (při 8os./m2) | 149 |
Instalovaný výkon (kW) | 360 |
Maximální rychlost (km/hod.) | 65 |
Max. zrychlení prázdného vozu (m/s2) | 1,8 |
Min. poloměr projížděného oblouku | R 18m |
Podíl nízké podlahy tramvaje | 36 % |
Počet trakčních podvozků | 2 |
Adhezní hmotnost | 100 % |